توصیه اخلاقی آیت الله مظاهری به وزیر بهداشت چه بود؟!

رییس حوزه علمیه اصفهان خطاب به وزیر بهداشت گفت: وقتی امکان رفع همۀ حوائج مردم نیست و مشکلات بزرگ در زمان کوتاه قابل حل نمی‌باشد، مسئولان دست‌کم باید با زبان نرم و رفتار نیکو، رفتاری متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست بیاورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «حسین مظاهری» در دیدار وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ایشان بر رفتار متواضعانه مسئولان با مردم تاکید کرد.

 

رییس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه تعامل و ارتباط مسئولان با مردم باید همراه با خوش‌رفتاری، گفتار نیکو، تواضع و مهربانی باشد، اظهار داشت: بر اساس تعالیم دینی در صورتی که امکان رفع همه مشکلات مردم در زمان کوتاه نباشد، مسئولان دست‌کم باید با زبان نرم و رفتار نیکو، رفتاری متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست بیاورند.

 

وی وحدت و یکپارچگی را عامل اصلی حل مشکلات کشور برشمرد و افزود: ایجاد اختلاف بین مسئولان نظام از حربه های دشمنان اسلام و انقلاب است و همه وظیفه دارند به وحدت بیش از گذشته اهمیت دهند.

 

این مرجع عالیقدر عالم تشیع دریافت نتیجه مطلوب را منوط به خلوص نیت دانست و گفت: اگر مسئولان در انجام کارها به غیر از رضای خداوند چیز دیگری را مد نظر نداشته باشند، قطعا با یاری خداوند در رسیدن به اهداف متعالی موفق خواهند شد.

 

آیت الله مظاهری در پایان بر توسل جدی به اهل بیت(ع) برای رفع مشکلات تاکید کرد./

کد خبر 734644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha