70درصد اعتبارات کمیته امداد زنجان برای اشتغال روستایی هزینه می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: 70 درصد اعتبارات عمرانی این نهاد در حوزه اشتغال برای اشتغالزایی روستاییان هزینه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مهدی عزیزخانی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اختصاص 70 درصد اعتبارات عمرانی این نهاد به اشتغالزایی روستائیان، گفت: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) توجه به مناطق محروم در حوزه روستایی است.
 

وی اضافه کرد: برای ساماندهی و اشتغالزایی مددجویان ساکن در روستاها یکی از اقدامات مهم کمیته امداد امام خمینی (ره ) توجه به مناطق محروم و رفع مشکلات اقتصادی جامعه هدف در حوزه روستایی است.
 

عزیزخانی با اشاره به اینکه در این زمینه کارهای مفیدی صورت گرفته است، ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی، اعطای تسهیلات مشاغل خانگی و اجرای طرح های کسب و کار خرد از مهم ترین و برجسته ترین این خدمات است.
 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، عزیزخانی گفت: در سال جاری 70 درصد اعتبارات اشتغال کمیته امداد استان معادل مبلغ 140 میلیارد ریال به منظور ایجاد اشتغال مددجویان روستایی در نظر گرفته شده که انتظار می رود با این اعتبار زمینه ایجاد بیش از 2 هزار فرصت شغلی را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.
 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان افزود: این نهاد پس از بررسی طرح های اقتصادی مددجویان روستایی، اقدام به اعطای تسهیلات قرض الحسنه کرده و با نظارت های لازم و ارائه مشاوره های شغلی زمینه خود کفایی و استقلال مالی این خانواده ها را فراهم می کند.
 

پایان پیام/

کد خبر 73752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha