مجموعه کتابهای محمود زند مقدم تجدید چاپ شود

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه کتابهای محمود زند مقدم که مرتبط با سیستان و بلوچستان است، تجدید چاپ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمد تقی اوکاتی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی بیست و ششمین دوره هفته کتاب و انجمن کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان بیان داشت: هر چقدر در مورد محمود زند مقدم بگوییم باز هم کم گفته ایم.

 

وی افزود: دو سال قبل یادم است که خدمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهاد دادم که مجموعه کتابهای محمود زند مقدم که مرتبط با استان و سالها از چاپ این کتاب ها می گذرد تجدید چاپ شود زیرا که حداقل دو نسل از دیدن این کتابها محروم هستند و شاید اگر کتابخانه های این استان را بگردیم نتوانیم یک نسخه از کتاب های این نویسنده را پیدا کنیم.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان گفت: جناب آقای وزیر، استان سیستان و بلوچستان را استثنا ببینند و به تجدید چاپ مجموعه کتابهای محمود زند مقدم کمک کنند.

 

اوکاتی یادآور شد: برنامه هایی که برای هفته کتاب و کتابخوانی پیش بینی شده در طول سال به صورت روتین برگزار می شود، علاوه بر برنامه روتین جا دارد که برنامه های فوق العادی برای این هفته دیده شود.

 

وی افزود: در ادارهایی که بیشترین ارباب رجوع را دارند، نمایشگاه کتاب برپا شود.

کد خبر 737551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha