استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در راستای آموزش های پیش از بحران

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: ما می توانیم از ظرفیت کانون های مساجد در راستای آموزش های پیش از بحران استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد در نشست با مدیر کل بحران استانداری یزد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بازوهای فرهنگی و هنری مساجد هستند و قاعدتا با توجه به حضور مخاطبان مختلف در مساجد، فعالیت های خود را پیگیری می کند.

وی افزود: در کانون های فرهنگی هنری مساجد ما شاهد فعالیت تشکیلاتی در مساجد هستیم تا برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد را پیگیری کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد بیان کرد: حوزه مخاطبی ما کودک، نوجوان و خانواده با رویکرد جذب قشر خاکستری است که در کنار مباحث اعتقادی، در قالب فرم آموزش، برنامه های فرهنگی و هنری و مهارت های زندگی و مشاوره را دنبال می کنیم.

گرجی ادامه داد: احیای کارکردهای مساجد به عنوان هدف اصلی ما در مساجد است.

وی افزود: ما حدود 21 هزار عضو در 810 کانون فرهنگی هنری مساجد استان یزد داریم که فعالیت های خود را در مساجد اجرا و پیگیری می کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد بیان کرد: با توجه به این که یزد به عنوان شهر مذهبی است لازم است که موارد بحرانی نیز آموزش داده شود و ما به عنوان کانون های مساجد می توانیم شبکه اجتماعی خود را با همکاری مدیریت بحران استانداری یزد در این راستا سوق دهیم.

کد خبر 739022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha