فرهنگ جهادی میان مسؤولان نظام تقویت شود

پورمحمدی با بیان این‌که روحیه بسیجی و جهادی در صحنه های مهم کشور زمینه ساز برون رفت از مشکلات جامعه است، گفت: فرهنگ جهادی میان مسؤولان نظام تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «محمدتقی پورمحمدی» امروز در دیدار فرماندهان سپاه ناحیه مراغه اظهار داشت: بسیج و سپاه همواره به عنوان بازوی کارآمد نظام اسلامی در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی پیشگام بوده است.

وی با بیان این‌که روحیه بسیجی و جهادی در صحنه های مهم کشور زمینه ساز برون رفت از مشکلات جامعه است، خاطرنشان کرد: فرهنگ خدمت جهادی و بسیجی باید میان مسؤؤلان نظام تقویت شود.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که بسیج در صحنه های حساس نظام حضوری فعال داشته است، تصریح کرد: تبیین و ترویج ارزش های متعالی اسلامی و انقلابی، همواره از سوی بسیج در جامعه اجرا و پیاده شده است.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی جریان های سیاسی در کشور اظهار داشت: پرداختن به برخی مسائل جناحی در سال های اخیر موجب ایجاد فضای نامیدی و تخریب دستاوردهای نظام شده است.

پورمحمدی ادامه داد: متاسفانه طرح اینگونه مسائل، جفا در حق نظام و دستگاه های تلاشگر جمهوری اسلامی شده است. برخی سیاه‌نمایی‌ها درباره وضعیت فعلی کشور و در مقابل آن بزرگنمایی و اغراق در تبیین وضعیت زمان طاغوت به دور از حقیقت و واقعیت است.

وی یادآور شد: وضعیت و پیشرفت های امروز کشور که قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نیست، اینها همه به برکت نظام جمهوری اسلامی و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

کد خبر 740967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha