تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور لازمه غلبه بر تحریم دشمنان است

پزشکیان وحدت را لازمه غلبه بر توطئه ها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: تنها با وحدت و اتحاد می توان بر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی غلبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مسعود پزشکیان» امروز در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: ایمان و باور به امداد الهی  لازمه ادامه مسیر در مدار آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی محور وحدت مردم و مسؤولان استان هستند و وجود ایشان؛ نعمتی برای استان است، به یقین توصیه های امام جمعه محترم نیز راهگشای امور است.

وی با اشاره به این‎‌که علم، وحدت و انسجام و ایمان و باور سه ضلع مثلثی هستند که کوه‌ها را جابه جا می‌کنند، افزود: هرکس بدون علم حرکت کند به ناکجاآباد می‌رسد؛ اگر می‌خواهیم در مقابل آمریکا بایستیم و اگر می‌خواهیم بمانیم باید مسیر فعالیت تجار و صنعتگران را هموار کنیم.

پزشکیان وحدت و همدلی مردم و مسؤولان را لازمه حرکت در مسیر تعالی و پیشرفت نظام دانست و افزود: با وحدت حداکثری؛ مشکلات نمی توانند مردم و مسؤولان را به زانو دربیاورند، باید عالمانه و آگاهانه تصمیم گرفت و حرکت کرد.

وی وحدت را لازمه غلبه بر توطئه ها و تحریم‌های ظالمانه آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: تنها با وحدت و اتحاد می توان بر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی غلبه کرد، برای این منطور ابتدا باید با تمام وجود باور داشت که با تکیه بر ظرفیت های درونی کشور می توانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی با تأکید بر این‌که امروز نیازمند کار علمی و کاربردی در بهبود وضعیت اقتصاد بیمار کشور هستیم،  گفت: باید آگاهانه و دست در دست هم باید در مقابل آمریکا بایستیم.

کد خبر 744927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha