مراسم تقدیر از 9 شخصیت حادثه‌آفرین در خلق 9 دی

فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در مراسمی در روز سه‌‌شنبه 7 دی ضمن بزرگداشت حادثه 9 دی از 9 شخصیت برجسته که نقش بصیرت‌افزایی به مردم و خلق حادثه 9 دی را داشتند، تقدیر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام حمید رسایی، سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه علنی یکشنبه پنج دی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: مراسم بزرگداشت روز 9 دی روز سه‌شنبه 7 دی در فراکسیون انقلاب اسلامی و با تقدیر از 9 شخصیتی که در خلق 9 دی حادثه‌آفرین بودند، برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این 9 نفر از شخصیت‌هایی هستند که در مقابل فتنه 88 ایستادگی کردند و موجب بصیرت‌افزایی مردم و خلق حادثه 9 دی شدند.

حجت‌الاسلام رسایی با اشاره به مراسمی که در خرداد امسال برای تشکر و تقدیر از رسانه‌هایی که در راه روشنگری و بصیرت‌افزایی مردم در 9 دی در فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: ما در مراسم روز سه‌شنبه از محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه، محمدحسین صفارهرندی مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه، حجت‌الاسلام پناهیان، سعید حدادیان، سردار فضلی رییس بسیج مستضعفان، مهدی سیاری، محمود شکری و سیدمجتبی عبداللهی از فعالان حوزه بسیج، نیروی انتظامی و اطلاعات تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به سخنرانی و حضور آیت‌الله علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در این مراسم گفت: همچنین در این مراسم از آیت‌الله علم‌الهدی که تلاش گسترده‌ای را در بصیرت‌افزایی مردم در مقابل فتنه 88 داشتند نیز تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز نقش مهمی در این بصیرت‌افزایی داشتند اما چون مجلس شورای اسلامی میزبان این مراسم است از نماینده‌ای تقدیر نمی‌شود.

این نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: با اهدای لوح تقدیر از این نه شخصیت برجسته روز سه‌شنبه 7 دی و رأس ساعت 13 در محل کمیسیون تلفیق تقدیر می‌شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 7452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha