برگزاری دوازدهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت»

دوازدهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» با ارائه نزدیک به ۹۳۰ اثر در بخش های مختلف، به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در جهت گفتمان سازی محتوایی الگو در میان جوانان، مطابق برنامه تقویمی خود پنجشنبه، 22 آذرماه دوازدهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» را با حضور جوانان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه را به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می شکند.

 

بنابر این گزارش، در این کنگره علاوه بر سخنرانی صادق واعظ زاده، رییس مرکز و رییس شورای عالی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نزدیک به 930 اثر در بخش های مختلف ارائه می شود.

 

این کنگره از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه، 22 آذرماه با آیین افتتاحیه که در آن رییس مرکز سخنرانی می کند، آغاز می شود و سپس با نشست های تخصصی با دو محور «تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی» و «الگوی پایه پیشرفت» به کار خود ادامه می دهد.

 

ارائه مقالات و پایان نامه ها و بحث و تبادل نظر و ارائه نکات تکمیلی توسط استادان در پایان دو نشست تخصصی این کنگره انجام می شود.

 

تشکیل حلقه های فکری، بحث و تبادل نظر درباره نحوه مشکارکت جوانان در تکمیل و تحقق الگو، جلسه شعر پیشرفت، تقدیر از برگزیدگان و ارائه گواهی مقالات شفاهی و پوستری از دیگر بخش های پیش بینی شده برای دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت است.

 

گفتنی است، دوازدهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» پنجشنبه، 22 آذرماه از صبح تا عصر در دانشگاه الزهرا(س) به نشانی تهران، خیابان ده ونک برگزار می شود.

کد خبر 747017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha