برگزاری سلسله نشست‌های "حیات طیبه" در تبریز

سلسله نشست‌های"حیات طیبه " با هدف آشنایی و مهارت آموزی شهروندان با شاخصه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سلسله نشست‌های" حیات طیبه " با هدف آشنایی شهروندان با شاخصه‌های سبک زندگی ایرانی – اسلامی و مهارت آموزی شهروندان در این زمینه در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار شد.

حجت الاسلام «احمد حمیدی» افزود: این سلسله نشست ها با محوریت حفظ و تحکیم بنیان خانواده جهت آشنایی شهروندان با مهارتهای زندگی و سبک زندگی اسلامی برای ایجاد یک زندگی سالم و بانشاط ارائه شد.

وی با بیان این‌که ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی باعث توسعه فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، گفت: با مدنظر قرار دادن این موضوع شهرداری تبریز ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در راستای تحقق حیات طیبه و گسترش تحکیم خانواده را در راس راهبرد های اجتماعی خود قرار داده است و تا کنون توانسته منشاء خدمات بیشماری در این حوزه باشد.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: در این سلسله نشست‌ها سرفصل‌هایی همچون سبک زندگی اسلامی، مهارت‌های زندگی، تحکیم بنیان خانواده و تکالیف شهروندی توسط اساتید برجسته و صاحب نظران مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: این سلسله نشست ها از 17 آذر شروع تا 27 آذر در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار شد و عموم شهروندان به صورت رایگان در این نشست ها شرکت کردند.

کد خبر 749683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha