دومین دوره جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی آذربایجان‌شرقی از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه با رویکرد مهارت‌آموزی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «فرزان قالیچی» امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه با رویکرد مهارت‌آموزی و کنگره ملی شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با گستره منطقه‌ای با همکاری استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان‌شرقی برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان با بیان اینکه تاکنون ۱۱۹ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است،‌ افزود: ۲۹۰ نفر در سایت جشنواره دانشگاه شرکت کرده که ۲۱ آثار از استان آذربایجان‌شرقی، ۱۸ اثر از مراکز علمی و کاربردی استان و مابقی آثار از سایر دانشگاه‌های کشور به جشنواره واصل شده است. 

وی خاطرنشان کرد: پایان زمان تحویل آثار تا آخر آذرماه تعیین شده بود ولی بنابه استقبال تا آخر دی‌ماه تمدید شد که بعد از اتمام زمان، داوری توسط داوران خبره انجام گرفته و آثار برگزیده معرفی خواهد شد. 

قالیچی با بیان این‌که فضای مجازی یک فرصت و تهدید محسوب می‌شود ولی چه بهتر که از بخش فرصت آن، به خوبی استفاده کنیم، تصریح کرد: تربیت نیروهای مهارتی از جمله وظایف دانشگاه علمی و کاربردی است و اگر بتوانیم از  فضای مجازی بهترین استفاده را کرده و نقشی را برای مهارت‌آموزی و ایجاد شغل برای دانشجویان ایجاد کنیم قطعا نقش خود در اقتصاد مقاومتی را نیز به خوبی ایفا می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر  ۳۳ مرکز علمی و کاربردی فعال در استان وجود دارد که با توجه به دستورالعمل استخدامی کشور مبنی بر واگذاری و عدم جذب دانشجو، این مراکز تا مهر سال آینده به ۱۶ مرکز خواهد رسید.

کد خبر 750673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha