دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دهه فجر امسال بهترین فرصت و امکان برای ارایه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «علیار راستگو» امروز در جلسه کارگروه تخصصی بانوان استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی باعث رشد چشم گیر علمی و فرهنگی بانوان شد و حضور آنان در عرصه های مختلف یکی از دستاوردهای مهم و بزرگ جمهوری اسلامی به شمار می رود.

 سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بانوان در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید جزو اولویت های اصلی تمام دستگاه های اجرایی باشند، افزود: دهه فجر امسال بهترین فرصت و امکان برای ارایه دستاوردهای 40 ساله توسط بانوان فرهیخته است.

فرماندار تبریز تصریح کرد: به دلیل هجمه های سنگین دشمنان در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی علیه نظام که بانوان در نوک پیکان این حملات قرار گرفته اند، باید با برنامه ریزی دقیق و تعریف شده نسبت به برگزاری باشکوه جشن های انقلاب و ارایه توانمندی های بانوان اقدام کرد.

راستگو ادامه داد: بانوان ایران اسلامی در طول تاریخ و به ویژه در دوران مبارزات انقلابی مردم ایران، هشت سال دفاع مقدس و سازندگی ایران اسلامی، کارنامه ای درخشان و ماندگار از خود به جای گذاشته اند که این فداکاری ها، رشادت ها و نقش تاثیرگذار آنها در رشد علمی و فرهنگی کشور باید با زبان گویا برای نسل جوان تشریح شود.

وی، حضور زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سازندگی کشور طی 40 سال گذشته را خنثی کننده اتفاقات تلخ برای نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز نیز شاهد حضور پررنگ بانوان در صحنه های علمی، فرهنگی و فناوری کشور هستیم که باید این حضور شایسته از تریبون های مختلف برای آحاد مردم ارایه و گزارش شود.

همچنین، رقیه صادق زاده، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری آذربایجان شرقی در سخنانی، اظهار داشت: نشاط اجتماعی و تقویت دلبستگی مردم به آرمان های انقلاب، مردمی بودن، تعامل سازنده و محکم با دستگاه های اجرایی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با زبان هنر از اهداف برنامه های 40 سالگی انقلاب است.

وی با بیان این‌که تاکنون 34 عنوان برنامه برای دهه فجر امسال در زمینه فعالیت بانوان پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: گرامیداشت باشکوه و ویژه 40 سالگی انقلاب اسلامی را یکی از برنامه های اولویت دار این مجموعه بیان کرد.

کد خبر 754784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha