بانک ها آماده خدمت رسانی و پرداخت یارانه های نقدی به مردم هستند

استاندار کرمانشاه، گفت: تمامی بانک ها از آمادگی کامل برای خدمت رسانی و پرداخت یارانه های نقدی به مردم برخوردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مهندس سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه، امروز(5 دی) در جلسه ستاد هدفمند سازی استان بر آمادگی کامل بانک ها جهت پرداخت یارانه های نقدی تأکید کرد و گفت: همگی موظف به همیاری و همکاری با دولت جهت اجرای بهتر طرح هستیم.


وی خاطر نشان کرد: این طرح یک جراحی بزرگ اقتصادی در کشور است که منجر به توزیع عادلانه ثروت و رفع تبیعض می شود.


هاشمی، با بیان اینکه بانک ها آماده خدمت رسانی به مردم و پرداخت یارانه های نقدی به آن ها هستند، افزود: شعب تمامی بانک ها را موظف کرده ایم که تا ساعت 18 عصر پذیرای هم استانی ها بوده و با آنان نهایت همکاری را به عمل آورند.


وی ادامه داد: خوشبختانه پول به اندازه کافی در بانک ها موجود است و مردم از 7 صبح تا ساعت 18 می توانند با مراجعه به شعبه مورد نظر خود و پس از آن هم می توانند از طریق دستگاه های خودپرداز نسبت به برداشت یارانه نقدی خود اقدام کنند.


استاندار کرمانشاه، با تقدیر و تشکر از مردم فهیم و شریف استان جهت همراهی مطلوب برای اجرای طرح، گفت: مردم همواره از سیاست ها و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی حمایت و پشتیبانی کرده اند بی شک در اجرای این طرح نیز همکاری و همراهی خوبی خواهند داشت.


وی بیان کرد: از مردم استان کرمانشاه که همپای ملت شریف ایران، نقش بسیار مهمی جهت آماده سازی شرایط لازم به منظور اجرای طرح داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.


مهندس هاشمی، عنوان کرد: دولت نهم و دهم که دغدغه جدی جهت گسترش عدالت و رفع تبیعض در جامعه دارد همت و تلاش خود را برای اجرای این طرح عظیم و بسیار مهم به کار گرفته است.


رئیس شورای اداری استان، افزود: دولت با اجرای این طرح قصد دارد ضمن استفاده بهینه از منابع زیرزمینی کشور، بستر را برای توزیع عادلانه ثروت در جامعه آماده و مهیا سازد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 7549

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha