دولت مصر و کارشکنی با حرکت مردمی کاروان آسیایی

در صورت موافقت دولت مصر قرار بود نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کاروان آسیایی پیام همدردی و حمایت ملت ایران و مجلس شورای اسلامی را به مردم غزه برساند.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر خود به سوریه برای پی‌گیری صدور ویزا برای نمایندگان مجلس برای سفر به غزه گفت: دولت مصر با صدور ویزا موافقت نکرد و محمود احمدی‌بیغش، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: برای پی‌گیری ویزای نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در کاروان آسیایی کمک به مردم غزه به سوریه رفتم که متأسفانه دولت مصر با صدور ویزا برای نمایندگان موافقت نکرد.

وی اظهار کرد: در صورت موافقت دولت مصر قرار بود نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کاروان آسیایی پیام همدردی و حمایت ملت ایران و مجلس شورای اسلامی را به مردم غزه برساند.

گفتنی است، پیش از این نیز با موافقت رییس مجلس شورای اسلامی کمیته چهارنفره‌ای از نمایندگان مجلس برای سفر به غزه تشکیل شد که دولت مصر با سفر این چهار نفر نیز موافقت نکرد و قرار بر این بود که این نمایندگان با کاروان آسیایی که از دولت هند و با حضور مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان تشکیل شده بود و به غزه سفر کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 7564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha