تجهیز کتابخانه‌های عمومی کشور به اسباب بازی، جهت حضور بیشتر کودکان در کتابخانه‌ها

آشتیانی با اشاره به ترویج کتاب و کتابخوانی از کودکی گفت: کتابخانه‌های عمومی کشور به اسباب بازی، جهت حضور بیشتر کودکان در کتابخانه‌ها تجهیز می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « هادی آشتیانی»، در مراسم تجلیل از « ناصر کشاورز»، نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان در محل کتابخانه جوادی یزد گفت: ناصر کشاورز علاوه بر نویسندگی و شاعری به عنوان فردی خوش فکر است که توانسته به خوبی اموزه های مختلف را در ذهن کودکان نقش ببندد.

وی افزود: وی در حوزه های آداب اجتماعی رفتار کردار و طبیعت به خوبی توانست در ذهن کودکان نقش ببندد و آن را در سال های سال به خوبی توانسته در ذهن کودکان حکاکی کند.

مدیر کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های کشور خاطرنشان کرد: ما در آثار استاد شاهد توانایی بسیار بالا در انتقال مفاهیم به خصوص مفاهیم معنوی هستیم  که نمونه اخیر آن نیز « راز تاک» است که نشان از فکر والا و توانایی ويژه برای رساندن پيام‌ها به نسل نو هستند.

آشتیانی با اشاره به توجه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به حوزه کودک و نوجوان گفت: در نهاد کتابخانه‌ها، اهمیت دادن به بخش های کودک کتابخانه‌ها در کشور در حال گسترش است که خرید منابع و گسترش بخش های کودک و حتی خرید اسباب بازی برای کودکان در کتابخانه‌ها جهت تربیت مدیران آینده ای آشنا با کتاب‌ها و آگاه، است.
 

کد خبر 759448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha