نفرات برتر مسابقات قرآنی « مدهامتان» در یزد معرفی شدند

نفرات برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان» در استان یزد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی « مدهامتان»  با حضور بیش از 1500 نفر از فعالان قرانی استان یزد در بخش های قرائت، ترتیل، اذان، صحیح خوانی نماز، حفظ کل و حفظ 30 جز در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد.

این مسابقات به مدت یک روز در محل مجتمع فرهنگیان یزد برگزار شد که فعلان قرآنی به رقابت با یکدیگر پرداختند و نفرات برتر معرفی شدند که اسامی آنها به شرح زیر است:

در رشته حفظ کل برادران امیر حسین عطار زاده، سجاد مهدی زاده، سید جواد موسوی به عنوان نفرات اول تا سوم و در رشته حفظ 30 جز برادران نیز علی معینی نژاد و محمد امین زارع و محمد حسن پور به عنوان نفرات اول تا سوم شدند.

منصور گل محمدی و محمد جواد برخورداری و سید علیرضا میرجلیلی به عنوان نفرات اول تا سوم رشته تحقیق برادران و مبین محتشم نیا، صادق کریمی و محمد حسین چهارمیرزایی به عنوان نفرات برتر رشته ترتیل برادران شدند.

در رشته اذان برادران نیز علیرضا هاتفی، امیر محمد میر و حامد دشتکی به عنوان نفرات برتر  معرفی شدند و در رشته قرات نماز برادران نیز علیرضا کریمی، سینا خوانین زاده و امیر عباس سلیمی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در رشته حفظ کل خواهران نیز فائزه سادات قریشی نسب، فاطمه تقی زاده و مهدیه شمس به عنوان نفرات اول تا سوم و در رشته های قرائت تحقیق نیز فاطمه سادات میرکریمی، مهدیه مسعودی و فاطمه منتظری به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند.

همچنین در رشته ترتیل نیز فاطمه زارعی، فاطمه اعتمادی و ثنا السادات امامی انتخاب شدند و در رشته حفظ 30 جز نیز زهرا کارگر، زهرا صباغی و نرگس غلام زاده به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در قرائت نماز نیز زهرا تقی زاده، مریم دهقان و زینب دستجردی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

کد خبر 760168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha