سرود«خمینی ای امام» در استان سمنان طنین انداز شد

همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در امامزاده علي اشرف سمنان به اجرای سرود پرداختند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان سمنان درحاشیه اجرای سرود کانون های مساجد به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان گفت: این طرح ملی به عنوان مهم ترین برنامه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بوده که متشکل از گروهی 40 هزار نفره ویژه گروه های سرود آقایان و در رده سنی نوجوانان و جوانان هفت تا 40 سال برگزار شد.

 

حجت الاسلام «محمدرضا حدادیان» سهمیه استان سمنان در اجرای این طرح ملی را600 نفر از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سمنان در قالب گروه سرود استان ذکر کردو افزود: اعضای کانون های مساجد متحد الشکل و با لباس نماد پرچم جمهوری اسلامی ایران در این سرود ملی حضور داشتند.

 

وی  ادامه داد: در این روز سرود «خمینی ای امام» با همان ملودی و تغییری در سبک شعر، مناسب با روحیات جوانان امروز و پیشرفت های کشور و لبیک به منویات رهبری اجرا شد.

 

حدادیان یادآور شد: سرود دومی که این گروه ها اجرا کردند، سرودی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بود که شعر و ملودی آن ساخته شده است.

 

این برنامه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان وآموزش وپرورش استان سمنان برگزار شد.

 

 گفتنی است،‌ گروه سرود اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های شاهرود وگرمسار نیز این برنامه را امروز اجرا کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 761930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha