چشمان نابینای دشمنان راهپیمایی ۲۲ بهمن و افتخار ملت ایران را ببیندند

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دشمنان در محاسبات خام خود گفتند که انقلاب جشن چهلمین سال خود را نخواهد دید حال چشمان نابینای خود را باز کنند و این راهپیمایی ۲۲ بهمن و افتخار ملت ایران را ببیندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمد باقر نوبخت» امروز (22 بهمن ماه) پس از حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جایگاه مصلی اردبیل گفت: امروز بیش از 66 میلیون نفر یا انقلاب اسلامی را درک نکرده اند و یا سنشان طور نبود که انقلاب را به یاد داشته باشند و زیر 50 سال سن دارند و باید برای 66 میلیون نفر پاسخ داشته باشیم.

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تصریح کرد: آنچه امروز برای ارزیابی و داوری این 66 میلیون نفر که در خصوص موفقیت های انقلاب اسلامی است که  چرا انسان های بزرگی در زمان طاغوت با نثار جان خود این انقلاب را به پیروز رساندند.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: آنها برای اهداف سه واژه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلاش کردند و امروز شاهد سربلند و سرافرازی کلام آنها هستیم.

 

نوبخت، افزود: مبارزان به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان پا در عرصه غیرت گذاشتند و استقلال کشور را از یک حکومت وابسته و طاغوتی رها دادند تا همه یکصدا فریادهای استقلال و آزادی سربدهند.

 

معاون رئیس جمهور، بیان کرد: در ابتدای قرن بیستم چهار تفکر نازیسم در آلمان هیتلری، فاشیسم موسولینی در ایتالیا و سوسیالیسم در شوروی و کاپیستالیسم در آمریکا دو جنگ جهانی در جبهه متفقین و متحدین به راه انداختن و این ایدئولوژی ها جهان را به ورطه نابودی کشاندند.

 

وی، ادامه داد: در اواسط قرن بیستم با نابودی تفکر نازیسم و فاشیسم، تفکرهای سوسیالیسم و کاپیستالیسم با به راه انداختن جنگ سرد یک قدرت نمایی ایدئولوژیک را در جهان به راه انداختن که نتیجه آن نیز فروپاشی شوروی شد اما در این سالها مردان غیرتمند ایران به فکر ایجاد یک حکومت بدون وابستگی به شرق و غرب بود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خاطر نشان کرد: مردان بزرگ ایران برای استقلال، آزادی و حکومت اسلامی با شعار «نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی» وارد میدان شدند.

 

نوبخت، یادآور شد: امروز همه مدیون این انتخاب درست مردان انقلابی و شهدا هستیم که در یک ضلع آن مردم را قرار دادند و ولایت را در ضلع دیگر است که امروز در راس آن یک مرجع عالیقدر و مجهتد مسلم قرار دارد و توانسته این انقلاب را هدایت و رهبری کند.

 

این مقام مسئول، عنوان کرد: ترورها بخش دیگر از جنایت های منافقین پس از پیروزی انقلاب بود که در کشور قصد جلوگیری از تقویت جایگاه جمهوری اسلامی را داشت در ابتدای ترورها شروع به ترور متفکرین این انقلاب کردند که ترور شهید مطهری و شهید مفتح از آن جمله بود.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اذعان داشت: این روایت از ترورها به گفته خود منافقین است که می خواستند انقلاب را متوقف کنند و در مرحله دوم تلاش کردند تا دستان انقلاب که ترور شهید رجایی و شهید باهنر از آن جمله است و در مرحله بعدی دست به ترورهای کور و اشخاص انقلابی و مردم بی گناهی می کردند که بسیجی بودند.

 

معاون رئیس جمهور، اعلام کرد: در چهارمین مرحله منافقین با خیانت های بسیار در دوران دفاع مقدس با لشکر مکانیزه و مجهز شده از سوی آمریکا به سمت ایران حرکت کردند و با پاسخ قاطع ملت ایران روبرو شدند و بسیجیان دلاور، سپاه قهرمان، ارتش مقتدر و نیروی انتظامی توانستند دستان آنها برای همیشه قطع کنند.

 

نوبخت، افزود: دشمنان در محاسبات خام خود گفتند که انقلاب جشن چهلمین سال خود را نخواهد دید حال چشمان نابینای خود را باز کنند و این راهپیمایی 22 بهمن و افتخار ملت ایران را ببیندند.

کد خبر 764955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha