اجرای طرح شنبه های با کتاب در کتابخانه های عمومی مساجد البرز

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از اجرای طرح طرح شنبه های با کتاب در کتابخانه های عمومی مساجد البرز خبر داد و گفت: این طرح با هدف معرفی کتاب های مفید و سازنده برای نوجوان و جوانان اجرا می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اجرای طرح شنبه های با کتاب گفت: توسعه کتابخانه های عمومی مساجد با محوریت کانون فرهنگی هنری مساجد یکی از برنامه های در حال انجام است.

 

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: به منظور اجرای این طرح میان مدیران کتابخانه های عمومی مساجد البرز کتابچه هایی با عنوان « رمان تیک» توزیع می شود.

 

وی توضیح داد: معرفی جذاب ترین رمان های دارای پیام تربیتی برای نوجوانان در قالب رمان های ایرانی، خارجی، دوران دفاع مقدس و ... است.

 

حجت الاسلام شکری مطرح کرد: تبیین آموزه های دینی و مذهبی، تغییر نگرش به انسان و هستی، توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز در زندگی، ایران اسلامی و ... از محورهای موضوعی در راستای اجرای این طرح است.

 

مسئول ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: در حال حاضر ۵۱ کتابخانه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز فعالیت دارند که متناسب با جذب افراد کتابخوان و فضای کتابخانه امتیاز بندی می شوند.

 

 

کد خبر 766668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha