دو گلستانی نامزد بخش «نامه به نویسنده» و «بهترین فیلم موبایلی» سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی

گلچین از حضور دو کودک گلستانی در لیست نامزدهای نهایی بخش «نامه به نویسنده» و «بهترین فیلم موبایلی» سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احمد گلچین»، امروز (دوشنبه 13 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اعلام ستاد اطلاع رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی مریم شیخ از شهرستان کلاله در بخش نامه به نویسنده و نازنین زهرا حسنی از باشگاه کتابخانه خوانی ثنا با فیلم خال خال و راه راه از شهرستان بندرگز در بخش بهترین فیلم موبایلی از استان گلستان به عنوان نامزدهای نهایی این دو بخش سومین دوره جام باشگاه های کتابخوانی معرفی شدند.

 

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: پیش از این نیز ٣ باشگاه کتا‌خوانی باهم بخوانیم و آسیاب بچرخ از گنبدکاووس و طلوع مهر-بچه‌های آسمان از شهرستان کلاله در بخش استمرار این دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان، نامزد نهایی شدند.

 

گلچین تصریح کرد: همچنین در بخش نامزدهایی نهایی از استان گلستان، باشگاه‌های بویان از روستای قره آغاچ و کوچه رندان- اختر از شهرستان کلاله به مرحله نهایی راه یافتند.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان ١٤ اسفندماه سال جاری در پردیس سینمایی باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد و از برگزیدگان این دوره تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

 

کد خبر 770528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha