سامانه شبکه بین المللی صادرات در  آذربایجان شرقی راه‌اندازی می‌شود

سامانه شبکه بین المللی صادرات در استان آذربایجان شرقی؛ راهکاری برای ایجاد یک تبادل امن و پایدار تجاری بین ایران و دیگر کشورها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تلاش بخش خصوصی و همکاری ارگان های دولتی، راهکارهایی برای ایجاد ارتباط تجاری و صادرات محصولات و خدمات عموم تولیدکنندگان داخلی به کشورهای خارجی در حال ایجاد است.

این راهکارها در قالب سامانه شبکه بین المللی صادرات در استان آذربایجان شرقی برای سرویس دهی به کل کشور در حال شکل گرفتن است.

میلاد امیروفا، سخنگو و مدیر فناوری اطلاعات این استارت آپ درباره این سامانه گفت: این سامانه راهکاری برای ایجاد یک تبادل امن و پایدار تجاری بین ایران و دیگر کشورها می باشد.

وی افزود: این پروسه به تاجران خارجی که مایل به خرید کالا، خدمات و تولیدات ایرانی هستند کمک می کند تا با تولید کنندگان داخلی ارتباط برقرار کرده و از طریق درگاه های امن ترانزیتی و پرداختی، اقدام به صادرات و واردات کالاهای مدنظر نمایند.

امیروفا ادامه داد: این سیستم قابلیت بهره برداری تمام صنایع کوچک تا بزرگ را دارا می باشد و با استفاده از بستر های پیشبینی شده به صاحبان صنایع امکان تجارت با کشورهای مختلف را بدون هیچگونه دغدغه را فراهم می کند.

گفتنی است، این سامانه هم اکنون در حال سپری کردن مراحل پایانی راه اندازی بوده و در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

کد خبر 771362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha