مسئولیت با هدف خدمت صادقانه به مردم بسیار با ارزش است

فرماندار شهرستان قروه، در جلسه شورای اداری این شهرستان، مسئولیت پذیری همراه با هدف خدمت صادقانه به مردم را بسیار با ارزش دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، نادر فخری، فرماندار قروه، امروز (اول آبان) در این جلسه که در محل فرمانداری شهرستان قروه تشکیل شد، با اشاره به تعامل مطلوب مجموعه دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: اراده، نظم و تعامل تنگاتنگ از برنامه های اصلی مدیران اجرایی برای پیشبرد امور و خدمترسانی مطلوب در راستای جلب رضایت مردم است.

 

وی با اشاره به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دنیا، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یکی از قدرتمند ترین کشورهای دنیا، نقش مهم و محوری را در تحولات و معادلات منطقه ای برعهده دارد.

 

فرماندار قروه، تصریح کرد: مسئولان با خدمت صادقانه خود، باعث تقویت باور مردم به محوریت نظام یعنی ولایت فقیه و کارآمدی حکومت دینی می شوند که در این راستا باید تمام مسئولان با همت مضاعف در تحقق خدمت رسانی مطلوب به تمام آحاد جامعه تلاش کنند.

 

این مقام مسئول با تاکید به اهمیت طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن این طرح را زیربنای تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های اساسی و راهبردی برنامه ریزان در سطوح خرد و کلان اعلام کرد و افزود: همه باید در اجرای هرچه بهتر این طرح کوشش کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به اختصاص84 میلیارد و 570 میلیون ریال اعتبار مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک به این شهرستان از آماده بودن 386 طرح برای معرفی به بانک های عامل خبر داد و تأکید کرد: اعتبار مورد نیاز این طرح ها 13 میلیارد و 710 میلیون ریال است که با راه اندازی آن 535 نفر مشغول به کار می شوند.

 

فخری، یاد آور شد: در زمینه راه اندازی کسب و کارهای کوچک نیز 211 طرح با 150 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 500 نفر به کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان معرفی شده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 77313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha