ویژه برنامه های گرامیداشت نیمه شعبان در ملکان برگزار می‌شود

ویژه برنامه های گرامیداشت نیمه شعبان به همت کانون فرهنگی هنری شهدای محراب و کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) شهرستان ملکان برگزار می شود.

یعقوب شیرمحمدی، مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری شهدای محراب شهرستان ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از برگزاری ویژه برنامه‌های مختلف گرامیداشت اعیاد شعبانیه خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها از 21 فرودین آغاز شده و تا اول اردیبهشت مطابق با میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری گردهمایی هیأت های مذهبی، هیأت امنای مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد، مدران مدارس، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاران و روحانیان منطقه با هدف هماهنگی در اجرای منسجم جشن نیمه شعبان گفت: اعزام سخنران به مدارس شهر، افتتاح نمایشگاه کتاب مهدویت، همایش انتظار موعود و دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های اجرا شده است.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: مراسم بیعت با امام زمان(عج) با قرائت دعای عهد، دیدار اعضای کانون با امام جمعه ملکان، راهپیمایی کودکان با محوریت دعا برای تعجیل ظهور فرج، گردهمایی کارمندان دولت و جشن ویژه کودکان از جمله برنامه های پیش بینی شده در روزهای آینده است.

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری شهدای محراب ملکان افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهید مراثی از جمله مدافعان حرم، مراسم ختم قرآن و صلوات برای تعجیل در ظهور حضرت، اجتماع بزرگ منتظران ظهور، مراسم جشن میلاد در میدان انگور، مسابقه نقاشی و مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز از جمله برنامه هایی است که در روزهای آینده اجرایی خواهد شد.

وی از برگزاری دو جشن نیمه شعبان در حسینیه هدایت و مسجد ولی‌عصر(عج) شهرک فاز یک شهرستان ملکان همزمان با سالروز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی، آذین بندی معابر، نصب پرچم‌های الوان مذهبی، چراغانی مساجد و مدارس نیز از دیگر برنامه هایی است که به همت جوانان کانون فرهنگی هنری شهدای محراب شهرستان ملکان اجرا می شود.

گفتنی است، ویژه برنامه های گرامیداشت نیمه شعبان به همت کانون فرهنگی هنری شهدای محراب و کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) شهرستان ملکان و با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، شهرداری، آموزش و پرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر تبلیغات اسلامی و پایگاه ویژه گردان امام حسین(ع) برگزار می شود.

کد خبر 781324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha