«رونق تولید» تنها راه مقابله با تحریم‌ها/ گام دوم انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است

مدرس ثانوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته در گام اول خود دشمنان را متوقف کند، گفت: در گام دوم با تبعیت از رهبری محکم و استوار دشمن را تعقیب و آنها را از تمام منطقه اسلامی بیرون و زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «صدیقه بیگم مدرس ثانوی» امروز(5 اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: افراد و جریان‌هایی در کشور می گویند درگیری ما با آمریکا به خاطر این است که جمهوری اسلامی ایجاد کننده تنش در منطقه است، لذا مذاکره با آمریکا مشکلات می تواند را حل کند اینها دروغ می گویند و اشتباه می‌کنند چراکه اسلام ناب ذاتا ظلم ستیز است و نمی تواند با ظالم کنار بیاید.

 

وی گفت: آمریکا در 40 سال گذشته با اقداماتی همچون ترور دانشمندان هسته ای، تحریم ها و راه انداختن جنگ 8 ساله علیه ایران اسلامی نشان داده که درگیری آنها با ایران ذاتی است و زمانی تمام می شود که ایران دست از اسلام ناب بر دارد و از اسلام آمریکایی ها تبعیت کنند که این امری محال است.

 

همسر شهید منتظر قائم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل و در ادامه امام خامنه ای از نقطه شروع تاکنون گام های بلندی برداشته اما هنوز به نقطه ایده آل نرسیده است، اظهارداشت: دشمنان تلاش می کنند تا مردم ندانند که امروز در کدام نقطه ایستادند و لذا باید با تبیین ماهیت دشمن این نقشه آنها را برملا کرد.

 

مدرس ثانوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران توانسته در گام اول خود دشمنان را متوقف کند، گفت: در گام دوم با تبعیت از رهبری محکم و استوار دشمن را تعقب و آنها را از تمام منطقه اسلامی بیرون و زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی را فراهم خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به اقدام مذبوحانه آمریکای جنایتکار در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی، گفت: علت تروریست خواندن سپاه توسط ترامپ قمار باز این است که آمریکا سپاه را عامل صدور انقلاب، ناکارآمدی تحریم‌ها و خنثی شدن توطئه‌های خود علیه ایران ارزبانی می‌کند.

 

این همسر شهید با بیان اینکه شیطان بزرگ بداند 80 میلیون ملت ایران همه سپاهی هستند، تاکید کرد: به فرموده شهید بهشتی "ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".

 

مدرس ثانوی با بیان اینکه متاسفانه در سال های اخیر بدلیل سوء مدیریت ها و سیاست های غلط و عدم توجه به سیاست های داخلی، ماشین پیشرفت کشور ضعیف حرکت می کند، افزود: رونق تولید تنها راه مقابله با تمام تحریم های اقتصادی دشمن است.

 

وی گفت: از مسئولان می خواهیم با تکیه بر ظرفیت های عظیم درون کشور به ویژه جوانان مومن و انقلابی و ممانعت از ورود کالای قاچاق، زمینه تبدیل تهدیدات به فرصت ها را فراهم کنند.

 

همسر شهید منتظر قائم با بیان اینکه از ملت با بصیرت ایران می‌خواهم تقی‌زاده‌های عصر خود را زیر نظر داشته باشند، گفت: آنهایی که غرب باوری در خون آنها رسوخ کرده است و افکار غربی را در کشور پمپاژ می کنند، از شکست ارباب خود در طبس عبرت گیرند و بدانند مردم انقلابی و جوانان مومن کشور نخواهند گذاشت که فکر تقی زاده های غربگرا به کرسی بنشیند و دوباره عهدنامه های غربی امضا شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 783891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha