سردار سلیمانی خط مقدم را به آن سوی مدیترانه برده است

سردار اسدی گفت: ما سردار سلیمانی را داریم که خط مقدم را به آن طرف مدیترانه برده است و یا پهبادها و موشک‌ها داریم که همه می‌دانند چه کارهایی می‌توانند بکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار «محمدجعفر اسدی» امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطر سردار سرلشکر پاسدار حسن شفیع‌زاده که در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: امروز وظیفه داریم تا به دستور امام رحمت‌الله مبنی بر اینکه " نگذارید انقلاب‌مان دست نااهلان بیافتد" عمل کنیم.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: برخی‌ مدعی بودند که  ایران با مذاکره گلستان می‌شود، ولی نتیجه را همه دیدیم پس می‌توان گفت که درست می‌گویید اینها لولو نیستند اینها خود شیطان هستند.

وی با تاکید بر این‌که هرکسی محبت آمریکا در دل داشته باشد، ایمانش منحرف شده است، افزود: اسلام وعده داده است که ابر قدرت‌ها را به خاک ذلت می‌کشاند و ما نزدیک می‌شویم.

اسدی با اشاره به شکست آمریکا و هوادارانش در فلسطین، یمن، عراق و سوریه گفت: به مرحله‌ای رسیده‌ایم که رئیس جمهور آمریکا بعد از هزینه‌کرد ۷ تریلیاردی در عراق، شبانه و بدون اطلاع  در پادگان عراق حاضر شود و بعد از رسیدن به آمریکا این سفر را رسانه‌ای کنند.

وی، افزود: این در حالی است که رئیس جمهور ایران در یک برنامه قبلی و اطلاع داده شده به عراق سفر کرد و به زیارت رفته و به صورت آنلاین اخبار مربوط به کارها و برنامه‌هایشان را نشان می‌دادند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با تأکید بر این‌که سردار سلیمانی و مدافعان حرم دشمنان را به خاک ذلت نشانده اند، خاطرنشان کرد: ما سردار سلیمانی را داریم که خط مقدم را  به آن طرف مدیترانه برده است.

وی ادامه داد: دشمنان با وجود همه سیاه‌نمایی‌هایی که در صحنه‌هایی از طریق فضای مجازی درست می‌کنند باز هم هیچ کاری از پیش نبرده‌اند.

کد خبر 784026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha