سلسله کارگاه‌های آموزشی مهدویت در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

شش کارگاه مهدویت تا پایان سال جاری در مراکز علمی کاربردی استان برگزار می شود که گواهی شرکت به تمامی شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی در همایش معرفتی مهدویت که با حضور دانشجویان در مرکز جهاد دانشگاهی تبریز برگزار شد، اظهار داشت: اجرای فعالیت های فرهنگی در کنار برنامه های آموزشی، از اهداف اصلی مراکز علمی کاربردی بوده و در آینده شاهد برنامه های فرهنگی متعددی در این مراکز خواهیم بود.

«حیدر قلیزاده» خاطرنشان کرد: در سال های اخیر، در حوزه فعالیت های دانشجویی و فرهنگی کارهای خوبی انجام شده که تشکیل انجمن‌های علمی، کانون های فرهنگی، قرآنی، مشاوره و ورزشی از جمله این فعالیت ‌ هاست.

وی از برگزاری مراسم های فرهنگی متعدد در سال جاری خبر داد و گفت: برگزاری 12 برنامه فرهنگی در 12 مرکز علمی کاربردی استان از برنامه هایی است که در اوایل سال جاری طبق مصوبه ای برنامه ریزی شده و همایش مهدویت اولین برنامه از این سلسله برنامه ها است.

قلی زاده افزود: محفل انس با قرآن، ویژه برنامه ای به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره)، کارگاه آموزشی نقش اساتید در تاثیرگذاری فرهنگی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از نمونه برنامه هایی است که در راستای معرفت افزایی در حوزه های ارزشی برگزار می شود.
    
معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان یادآور شذ: شش کارگاه مهدویت نیز تا پایان سال جاری در مراکز علمی کاربردی برگزار می شود که گواهی شرکت به تمامی شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.   

کد خبر 787432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha