استقبال جوانان از فعالیت های کانون فرهنگی هنری روستای باغ معروف

برنامه های کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای مسجد محمد رسول الله(ص) روستای باغ معروف با استقبال اهالی منطقه به ویژه جوانان و نوجوانان مواجه شده است.

«رضا عابدی» مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای مسجد محمد رسول الله(ص) روستای باغ معروف تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز به تشریح ویژه برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به این‌که روستای باغ معروف در منطقه‌ای واقع شده که با آسیب های متعدد اجتماعی و فرهنگی مواجه است؛ فعالیت کانون مسجدی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای مسجد محمد رسول الله(ص) روستای باغ معروف در ایام مختلف سال با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی؛ میزبان کودکان و نوجوانان و البته جوانان منطقه در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی است.

عابدی با بیان این‌که 120 عضو کانون برای استفاده از کتابخانه و قرائتخانه مسجد استقبال گسترده ای نشان داده اند، افزود : این کتابخانه با بیش از 4 هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف؛ تا حد قابل توجهی توانسته نیاز دانش آموزان، دانشجویان و جوانان منطقه را برآورده کند.

مدیر مسؤول کانون فرهنگی هنری امام خامنه‌ای باغ معروف یادآور شد: همزمان با ماه مبارک رمضان؛ همه روزه برنامه جزءخوانی قرآن کریم، به همراه جلسه سخنرانی مذهبی، حلقه‌های معرفتی، جلسات پرسش و پاسخ مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی اجرایی می شود.

وی افزود: با حمایت خیرین منطقه و به همت جوانان مسجدی؛ همه روزه سفره احسان افطار با هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده؛ برای تمامی نمازگزاران مسجد محمد رسول الله(ص) برپاست.

کد خبر 789397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha