برگزاری همایش شعر" ولایت" در تفرش

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش از برگزاری ششمین همایش استانی شعر ولایت در این شهرستان خبر داد.

مجتبی شاه حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش به خبرنگار شبستان در اراک گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم ششمین همایش استانی شعر ولایت در شهرستان تفرش برگزار می شود.


وی افزود: این همایش 22 آبان سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری پرفسور حسابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش برگزار می‌شود.


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش موضوعات ششمین همایش استانی شعر ولایت را غدیر و پیوند با ولایت، مدح اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، ولایت و رهبری، بیداری اسلامی و موضوع آزاد با اولویت آیینی و اجتماعی عنوان کرد.

شاه حسینی با بیان اینکه این همایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و انجمن فرهنگی، هنری پویه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در این همایش تا 14 آبان سال جاری مهلت دارند اشعار خود را به دبیرخانه همایش واقع در مجتمع فرهنگی، هنری پروفسور حسابی تفرش ارسال کنند.


وی هدف از برگزاری این همایش را گرایش شاعران به خلق اشعاری درباره ائمه اطهار(ع) و مضامین دینی و عرفانی دانست و اضافه کرد: در این همایش از صاحبان اشعار برگزیده با اهدا لوح و جوایزی تقدیر می شود.


پایان پیام/

کد خبر 79125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha