نشست دورهمی مسئولان روابط های عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار شد

نشست دورهمی مسئولان روابط های عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان یزد به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست دورهمی مسئولان روابط های عمومی ادارات ورزش و جوانان شهرستان یزد به مناسبت هفته روابط عمومی برگزار شد.

مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم گفت: عملکرد روابط عمومی ها به خوبی می تواند عملکرد سازمان را تحت پوشش قرار دهد و سازمان ها را به جامعه معرفی کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد افزود: قطعاً در شرایط كنونی برگزاری رویدادهای ورزشی یا فعالیت‌های مربوط به سمن‌ها بسیار دشوار است، انعكاس نیافتن این قبیل رویدادها بسیار نامطلوب‌تر است كه این امر مهم بر عهده روابط عمومی‌هاست.

وی با اشاره به كسب مقام اول كشور توسط استان یزد در فعالیت‌های ورزش همگانی برای سومین سال پیاپی، گفت: این كه امروز پس از سال‌ها رشد دو درصدی، امسال شاهد رشد 18 درصدی ورزشكاارن سازمان یافته در استان هستیم بی‌دریغ از نقش تاثیرگذار روابط عمومی‌ها بوده است.

وی همچنین به رشد سمن‌های جوانان در استان از هشت مورد در سال 96 به 50 مورد در سالجاری نیز اشاره كرد و گفت: روابط عمومی‌ها دارای این ویژگی هستند كه با پول‌های اندك، كارهای بزرگی انجام می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اجرای 89 طرح نیمه تمام یا جدید ورزشی در استان و همچنین بهره‌برداری از 40 طرح ورزشی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تاثیر افزایش این فضاهای ورزشی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان را یاداور شد و افزود: تعداد باشگاه‌های ورزشی استان طی سالا‌های اخیر از 180 مورد به 580 باشگاه اقزایش یافته كه تمام هیات‌های ورزشی در این مهم تاثیرگذار بوده‌اند.

شریعتی در پایان نیز با تاكید بر این كه قطعاً یكی از اركان رشد ورزش و فعالیت‌های سمن‌ها را روابط عمومی‌ها می‌دانیم، گفت: هفته ارتباطات و روابط عمومی در واقع بهانه‌ای برای یادآوری تلاش‌های فعالان این حوزه و اهمیت نقش آنهاست.

در این مراسم كه همراه با برگزاری کارگاه خبرنویسی و عکاسی با موبایل بود، دو نفر از نمایندگان هیات‌های ورزشی و سمن‌ها به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در ادامه از روابط عمومی‌های برتر ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان تجلیل شد.

اجرای گروه موسیقی و برش کیک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و ضیافت افطار از دیگر برنامه‌های این دورهمی بود.

کد خبر 791886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha