امروز آخرین گروه از زائران ایرانی وارد مکه شدند

امروز آخرین گروه از زائران ایرانی وارد عربستان و شهر مقدس مکه شدند. این در حالی است که امروز روز چهارم ذیحجه به تاریخ عربستان بوده و تا نیمه شب امشب همه زائران به مکه مکرمه منتقل می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امروز دوشنبه نهم آبان‌ماه برابر با چهارم ذی‌الحجه به تقویم عربستان، آخرین گروه از زائران ایرانی وارد عربستان و شهر مقدس مکه شدند. این در حالی است که تا نیمه شب امشب نیز آخرین گروه از زائران ایرانی که ساعاتی قبل از مدینه منوره احرام بسته اند همه زائران به مکه مکرمه منتقل می شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به وجود ازدحام شدید جمعیت در شهر مکه افزود: این شهر در حال حاضر بسیار پر ازدحام و شلوغ است و به دلیل عملیات بازسازی و تعمیر مسجد الحرام رفت و آمد برای مردم بسیار دشوار است.

 

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این مطلب که طرح نقل ترددی از هفته آینده همچون سال گذشته در مکه اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: برنامه های نقل ترددی تنظیم شده است و از روز جمعه آینده به اجرا در می آید.

رئیس سازمان حج و زیارت درباره سلامت عمومی زائران گفت: براساس گزارشات هیأت پزشکی حج و زیارت و بازدیدهایی که از بیمارستان های مکه و مدینه صورت گرفت سلامت عمومی زائران مطلوب بوده و در این زمینه هیچ مسئله و مشکل خاصی وجود ندارد.
 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 79612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha