مبارزه جدی با سرقت در دستور کار پلیس/ سارق خودرو در ایلام به دام افتاد

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام، از کشف اقلام مسروقه مربوط به قطعات یدکی خودرو و تلفن همراه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری ۴ سارق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «نورعلی یاری»، بابیان اینکه یکی از اولویت‌های راهبردی پلیس در سال جاری مبارزه جدی با بحث سرقت است، گفت: در روزهای اخیر شاهد سرقت از مغازه‌داران قطعات یدکی خودرو و تلفن همراه بودیم که بعد از گزارش این سرقت، پلیس آگاهی به‌سرعت وارد عمل شد.

 

وی، ابراز کرد: بلافاصله پلیس آگاهی وارد عمل شده و 4 نفر سارق در رابطه با این موضوع دستگیر و اقلام سرقتی نیز کشف گردید که ارزش اقلام مکشوفه نزدیک به 10 میلیارد ریال بود و همچنین سارقین برای طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

 

سردار یاری، بابیان اینکه مغازه‌داران و صنوف مختلف به مسائل ایمنی مربوط به جلوگیری از سرقت که مدام مورد تأکید پلیس است توجه ویژه داشته باشند، افزود: از مردم عزیز و به‌ویژه کسبه و بازاریان تقاضا می‌شود که حتماً هشدارهای پلیس را جدی گرفته و مسائل ایمنی را رعایت کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام نیز از دستگیری سارق خودرو و کشف یک دستگاه خودرو پراید خبر داد و گفت: پس از کسب اطلاع از سرقت یک دستگاه خودرو پراید، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 

سرهنگ «جمال موسوی»، یادآور شد: یگان‌های انتظامی شهرستان با رصد پلیسی و کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان توانستند خودرو سرقتی را شناسایی کنند، سارق که قصد فرار از دست پلیس را داشت با هوشیاری مأموران کلانتری ۱۵ متوقف شد.

 

وی، بابیان اینکه سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی‌شده است، از شهروندان درخواست کرد که هشدارها و توصیه‌های پلیسی را جدی بگیرند و وسایل نقلیه خود را به وسایل ایمنی مجهز کنند.

کد خبر 797951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha