ارائه خدمات مشاوره تحصیلی در مرکز مشاوره آرامش

سرهنگ خلجی از آغاز ارائه خدمات مشاوره تحصیلی در مرکز مشاوره آرامش اراک خبر داد.

سرهنگ محمود خلجی با اشاره به اهمیت امر مشورت و خدمات مشاوره ای در بخش های مختلف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مرکز مشاوره آرامش از سال 81 به ارایه خدمات مشاوره ای در بخش های مختلف به هم استانی های عزیز می پردازد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه خدمات این مرکز به صورت رایگان است، افزود: عموم شهروندان می تواند از خدمات مشاوره ای خانواده، روانشناختی، روانسنجی، مددکاری، تربیتی، حقوقی، ازدواج و ... در این مرکز بهره مند شوند.

 

وی با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف استان مرکزی از خدمات این مرکز، بیان کرد: مرکز مشاوره آرامش از ابتدای تاسیس تا کنون با استقبال خوب روبرو بوده به طوری که سالانه بیش از 6 هزار خدمت به مردم ارایه شده است.

 

خلجی با اشاره به راه اندازی و ارائه خدمات مشاوره تحصیلی در طول ایام هفته در مرکز مشاوره آرامش، افزود: در راستای ارائه خدمات به کارکنان انتظامی استان مرکزی و خانواده های آنان و همچنین عموم شهروندان مرکز مشاوره آرامش در صبح روزهای یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزی و انتخاب رشته داوطلبان کنکور انجام می شود.

 

وی افزود: این خدمات مشاوره ای با حضور کارشناس ارشد مشاوره در محل مرکز مشاوره آرامش واقع در خيابان جهرم ارائه می شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: متقاضیان می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره ای در بخش های مختلف صبح های پنج شنبه با شماره تلفن 32260079 خط امین 21825153 تماس حاصل کنند.

 

کد خبر 798074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha