این صدای غمناک «چاوشی»

محسن چاوشی که صدایش با فیلم های غمناک گره خورده، حالا در موزیک ویدیوی «شبی که ماه کامل شد» خوانده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، صدای «محسن چاوشی» انگار با فیلم های غمناک گره خورده است. او با خواندن آهنگ های فیلم «سنتوری» به یکباره به خواننده ای محبوب بدل شد در حالی که هنوز بسیاری چهره او را ندیده بودند.

 

همین سال های اخیر هم با خواندن آهنگ معروف «شهرزاد»، صدای خود را با فصل اول این سریال شبکه خانگی -که بهترین فصل آن بود- عجین کرد و باردیگر توانایی اش در خواندن آهنگ های غمگین را به رخ کشید. در این سال ها بسیاری صدای محسن چاوشی را دستکاری شده دانسته و از او انتقاد کرده اند اما این اتهام ها هم از محبوبیت این صدای غمناک خش دار کم نکرده است.

 

«شبی که ماه کامل شد» که از عید فطر در سینماها اکران شده و تاکنون با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان سینما روبرو شده،‌ به نظر می رسد غم لازم برای صدای «محسن چاوشی» را داشته شد. از زمان اکران ساخته «نرگس آبیار» تاکنون چند آنونس از آن از سوی بخش تبلیغات فیلم منتشر شده اما تازه ترین آنونس، موزیک ویدویی با صدای «محسن چاوشی» است که حال و هوای فیلم را برای مخاطبان زنده می کند. 

 

چاوشی این آهنگ را براساس شعری از «حسن صفا» خوانده و موسیقی اش را خود او ساخته و تنظیم کرده است. گفتنی است عادل روح نواز هم گیتار الکترونیک آن را نواخته است. این آنونس حدودا ۵ دقیقه ای که تدوین آن بر عهده حمید نجفی راد تدوین گر خود فیلم بوده، امروز ۲۴ خردادماه منتشر شده است.

 

«شبی که ماه کامل شد» تازه ترین فیلم نرگس آبیار به تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی است که سال گذشته در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خوش درخشید و در سیزده بخش نامزد سیمرغ شد. شگفتی ساخته آبیار وقتی کامل شد که توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد و زن و همچنین نقش مکمل زن را ازآن خود کرد.

 

انتخاب سه بازیگر فیلم یعنی «فرشته صدرعرفایی»، «هوتن شکیبا» و «الناز شاکردوست» به عنوان بهترین بازیگران جشنواره،‌ از موفقیت آبیار در جان بخشی به کاراکترها و هدایت بازیگران حکایت می کند. از سوی دیگر کارگردانی فیلمی با پروداکشن بسیار بزرگ تر از ساخته های پیشین او،‌ پیشرفت قابل توجه «آبیار» در فیلمسازی را به خوبی نمایان می کند. 

کد خبر 799658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha