تعداد ۹۹۸ حامی نیکوکار به جمع نیکوکاران استان یزد پیوستند

مشعل چی گفت: در ماه مبارک رمضان سال جاری ۹۹۸ حامی نیکوکار به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) پیوستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « غلامرضا مشعل چی» با بیان اینکه هم ‌اکنون 4 هزار و 179 فرزند یتیم و غیریتیم از حمایت حامیان خیراندیش در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند، افزود: در ماه مبارک رمضان سال جاری 998 حامی نیکوکار به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد افزود: 14 هزار و 378 حامی نیکوکار حمایت فرزندان معنوی خود را در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند، 65 درصد از حامیان ساکن استان یزد و 35 درصد ساکن استان‌ها دیگر و حتی ایرانیان مقیم خارج از کشور هستند.

مشعل چی یادآور شد: حامیان نیکوکار استان یزد سال گذشته بیش از 17 میلیارد ریال در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند که برای معیشت، تحصیل و درمان آن‌ها هزینه شده است.

وی گفت: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به روش‌های نوین دریافت کمک‌های مردمی بیان کرد:  سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir وmohsenin.irبرای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

شایسته ذکر است: در روز عید فطر امسال مردم خداجوی استان یزد با مراجعه به پایگاه‌های دریافت فطریه و کفاره بیش از یک میلیارد تومان فطریه (عام و سادات) و کفاره دادند.

کد خبر 801103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha