هدفمندی یارانه ها یک اندیشه بزرگ اقتصادی در جامعه است

رییس کل دادگستری کردستان، هدفمندی یارانه ها را یک اندیشه بزرگ اقتصادی در جامعه دانست.

به گزارش خبر گزاری شبستان از سنندج، رییس کل دادگستری کردستان، امروز (7دی) در پنجمین جلسه شورای قضایی استان که در سالن اجتماعات اداره کل تعزیرات تشکیل شد، گفت: هدفمندی یارانه ها یک اندیشه بزرگ اقتصادی است که در دولت های گذشته هم پیگیری شده است و خوشبختانه در دولت دهم این مسئله عملیاتی شد تا شاهد اجرای عدالت در جامعه اسلامی ایران باشیم.


علی اکبر گروسی افزود: در دادگستری استان کمیسیون رسیدگی به اعتراض و شکایت نسبت به قانون هدفمندی یارانه ها تشکیل شده است و با حضور قاضی ویژه به اینگونه موارد بررسی و ترتیب اثر داده می شود.

 

وی افزود: خوشبختانه با حمایت مردم این طرح بزرگ اقتصادی در کشورمان در حال اجراست و روال عادی زندگی مردم ادامه دارد که در این راستا تاکنون هیچ شکایت یا اعتراضی به دستگاه قضایی گزارش نشده است.

 

گروسی در ادامه اداره کل تعزیرات حکومتی را متولی رسیدگی به تخلفات صنفی عنوان کرد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه کالا شدیدا با متخلفین برخورد می شود.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان با اشاره به تشکیل ستاد اجرایی طرح هدفمند کردن یارانه های ادارات تعزیرات حکومتی در 30 استان کشور اظهار داشت: با توجه به حساسیت اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در 9 ماهه گذشته در استان یک هزار مورد مانور مشترک کنترل بازار با دستگاه های همکار اجرا شده است.

 

حمیدرضا کیوانفر افزود: در استان میزان آمار پرونده های تخلفاتی حداقل است و خوشبختانه میانگین قیمت کل اقلام کالاها با اجرای این طرح بین 3 تا 10 درصد کاهش نشان می دهد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 8016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha