نشست هماهنگی برنامه های هفته خبرنگار  برگزار شد

نشست هماهنگی برنامه های هفته خبرنگار امروز (دوشنبه 10 تیر) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست هماهنگی برنامه های هفته خبرنگار امروز (دوشنبه 10 تیر) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به همراه نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری برگزار شد.

 

«مهدی امیدبخش» در این نشست با تاکید بر ضرورت هم گرایی و هم افزایی توان همه گروه های فعال در حوزه رسانه، بر ضرورت مردمی شدن برنامه های هفته خبرنگار تاکید کرد و گفت: تلاش ما این است که با مشارکت هر 2 مجموعه رسانه ای استان، علاوه بر نزدیک کردن هرچه بیشتر مردم به رسانه ها، آنها را بیش از پیش با ظرفیت این بخش از فعالان فرهنگی جامعه آشنا کنیم.
 

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با تاکید بر اینکه این اداره کل هیچ تصمیمی برای دخالت در امور اجرایی برنامه های هفته خبرنگار ندارد، گفت: نقش ما در این مسیر صرفا نظارتی و مشورتی خواهد بود.

 

وی در ادامه رویکردهای خلاقانه در برگزاری برنامه های هفته خبرنگار را خواستار شد و بیان داشت: تجدید میثاق با شهداء، برگزاری نمایشگاه های عکس خبری، برپایی نشست کتابخوان رسانه، آسیب شناسی فعالیت رسانه ها از دیدگاه مردم، کارگاه های آموزشی و اجرای جشن های مردمی به مناسبت هفته خبرنگار بخشی از برنامه هایی است که در این هفته عملیاتی خواهد شد.

 

خاطر نشان می شود، در ادامه این نشست نمایندگان خانه مطبوعات و رسانه های استان فارس و همچنین انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان خبری به بیان دیدگاه ها و نظرات خود، پیرامون برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته خبرنگار پرداختند.

کد خبر 804638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha