رسانه ها در عملیاتی کردن گام دوم انقلاب نقش بی بدلیل دارند

رئیس شورای قشر بسیج رسانه استان آذربایجان غربی گفت: رسانه ها در عملیاتی کردن بیانات رهبری و گام دوم انقلاب نقش بی بدلیل دارند.

یوسف حقدوست، رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان غربی، در گفتگو با خبرنگار شبستان، اظهار کرد: رسانه‌ها در عملیاتی کردن بیانات و مطالبات رهبری نقش بی بدلیل داشته که امیدواریم با اتحاد و همدلی برای تحقق گام دوم انقلاب گام‌های ارزشمند و مهمی بردارند.

 

وی افزود: مطبوعات یک پدیده ضروری، لازم و اجتناب‌ناپذیر برای بوده که سه وظیفه را برای رسانه‌ها قائل شدند و این سه وظیفه  عبارتند از نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه است.

 

این مسوول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها در استان به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار خوش درخشیدند، تصریح کرد:  رسانه های استان آذربایجان غربی در عرصه‌های ملی مانند جشنواره رسانه‌ای ابوذر، موفق شدند بطوریکه نام استان را به رتبه اول کشوری رسانند.

 

حقدوست بیان کرد: در گام دوم انقلاب علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی و سبک زندگی است، نقش و ماموریت اصحاب رسانه در عملیاتی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری جز هفت بند مطرح شده است.

 

رئیس شورای قشر بسیج رسانه آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه عملکرد اصحاب رسانه در فراخوان اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر حاکی از همسویی و همدلی آنان با مطالبات مقام معظم رهبری بوده، ادامه داد: رسانه‌ها در عملیاتی کردن بیانات و مطالبات رهبری نقش غیرقابل‌انکار و بی بدلیل داشتند.

 

کد خبر 805256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha