۱۵ فرماندار و یک استاندار برای نامزدی در انتخابات مجلس استعفا داده‌اند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: حدود ۵۰ نفر از مدیران وزارت کشور استعفا دادند که در میان آنان ۱۵ فرماندار و یک استاندار و یک نفر از معاونان وزارت کشور دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جمال عرف» شب گذشته در حاشیه دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: حدود ۵۰ نفر از مدیران وزارت کشور استعفا دادند که در میان آنان ۱۵ فرماندار و یک استاندار و یک نفر از معاونان وزارت کشور دیده می شود و به سایر دستگاه‌های اجرایی نیز اعلام کرده‌ایم تا آمار استعفا دهندگان برای شرکت در انتخابات مجلس را ارائه دهند.

معاون وزیر کشور با بیان این‌که تا یک ماه آینده آمار نهایی استعفادهندگان جمع بندی خواهد شد، افزود: آمار نهایی زمان ثبت نام برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

وی با اشاره به رصد و پیگیری تبلیغات زودهنگام انتخاباتی، گفت: این موضوع در ستادهای انتخاباتی استان‌ها رصد می‌شود و در صورت نیاز تذکر داده و در شرایطی که افراد اصرار بر تبلیغات داشته باشند، به عنوان تخلف انتخاباتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رییس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بر اساس قانون موظف هستیم تا حد توان انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنیم و شورای نگهبان نیز در این خصوص همکاری و همراهی خوبی با وزارت کشور دارد. 

وی ادامه داد: در سه سطح با شورای نگهبان تعامل داریم و در سطح نخست وزیر کشور با دبیر شورای نگهبان، سطح دوم معاون سیاسی وزیر کشور با معاون اجرایی و مسئول ذیربط در شورای نگهبان و در سطح سوم مدیرکل انتخاباتی وزارت کشور با مدیران کل انتخاباتی شورای، نگهبان جلسات مختلفی دارند.

 

کد خبر 805783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha