برپایی ایستگاه‌های شادی در مساجد همنام امام رضا(ع) ویژه دهه کرامت

حجت‌الاسلام مجیدی با اشاره‌به برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در مساجد همنام امام رضا(ع) در ناحیه شهید نواب صفوی، گفت: این برنامه‌ها شامل برپایی ایستگاه‌های شادی، جلسات سخنرانی و مولودی‌خوانی همراه است.

 حجت الاسلام«مهران مجیدی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در 20 مسجد همنام امام رضا(ع) در منطقه مرکز و جنوب تهران خبر داد و اظهار کرد: برپایی ایستگاه های شادی،ایستگاه های صلواتی، توزیع شربت، شیرینی، سخنرانی و مولودی خوانی از جمله برنامه های این  مساجد همنام در طول دهه کرامت است.

 

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد تصریح کرد: تقدیر از فعالان مسجدی، اجرای سرود و مسابقه و برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، فراهم کردن بستر مناسب و آسان برای مشارکت اهالی محله بخش دیگری از برنامه های این ایام است.

  

حجت الاسلام مجیدی ارائه خدمات متنوع فرهنگی و اجتماعی، پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) هر شب در ساعت ٢٠ در طول دهه کرامت در مساجد همنام امام رضا(ع)، قرائت زیارت امین الله  در مساجد را بخش دیگری از برنامه های پیش بینی شده در طول دهه کرامت در مساجد مزین به نام مبارک امام رضا(ع) برشمرد.

 

گفتنی است، اول تا یازدهم ماه ذی‌القعده در تقویم هجری، فاصله بین تاریخ‌های معروف ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع)، با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده و مقارن است با برگزاری جشن‌ها و آیین‌های شادباش در سراسر ایران، امسال این ایام در تقویم هجری شمسی از ۱۳ تا ۲۳ تیر ماه را به خود اختصاص داده است.

 

ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد شامل مناطق۱۰، ۱۱، ۱۶ و ۱۹ تهران می شود.

 

کد خبر 807569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha