رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد

حجت الاسلام رسول برگی، یکی از خطبای مشهور شهر تبریز؛ به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «تصرت‌الله لطفی» امروز در مراسم معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، اظهار داشت:  نظامی که به مردم تکیه داشته باشد شکست ناپذیر است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی انقلاب،خود مردم هستند و این ملت به رغم وجود بعضی از مشکلات باز در آخرین راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه بیشتر حضور یافته و سبب ناامیدی دشمنان شدند.

لطفی با اشاره به فشارهای خارجی علیه ایران در ماه‌های اخیر تاکید کرد: در حال حاضر دشمنان نظام و انقلاب فشار حداکثری را در دستور کار قرار داده‌اند که در برابر چنین هجمه‌هایی باید مقاومت حداکثری را در پیش گرفت.

وی با بیان این‌که نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاثیرگذاری بسیاری در نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: بصیرت‌افزایی و روشن‌گری در جامعه، وحدت و انسجام بین دستگاه‌های مختلف اجرایی، حرکت در صراط  مستقیم با نگاه به فرمایشات ولی امر مسلمین و نقش آفرینی در بزنگاه های کشورمان از کارکردهای این نهاد است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: خلوص نیت، تواضع و تلاش بی‌شائبه حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده بیش از 30 سال در مسوولیت شورای هماهنگی منجر شده بود تا از بابت آذربایجان‌شرقی نگران نباشیم. 

لطفی خاطرنشان کرد: ما به تبعیت از قانون منع به کارگیری بازنشستگان و رعایت قانون باید تغییرات را انجام دهیم که ۱۲ استان دستخوش تغییرات بود که آیت‌الله جنتی شرط کرده‌اند که نباید این عزیزان ارتباط خود را با شورای هماهنگی قطع کنند و همیشه تجربه و همفکری خود  را در اختیار ما بگذارند. 

وی با تاکید بر این‌که با نگاه مفهومی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید پیش رفت، گفت: شورای هماهنگی شاید به ظاهر یک نهاد اطلاع‌رسانی و هماهنگی باشد ولی ما افتخار داریم که رهبر معظم انقلاب، شورای هماهنگی را یکی از کهن‌ترین و پرسابقه‌ترین نهاد نظام می‌داند که با لحظه شناسی دقیق توانسته، نقش هماهنگی را ایفا کند. 

گفتنی است، در پایان این مراسم از فعالیت‌های چندین ساله حجت الاسلام خسین تقی زاده تقدیر شد و حجت الاسلام برگی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

کد خبر 808170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha