نشست شوراهای اسلامی کشور زمینه ساز انتقال ایده های ناب بین استان ها است

الویری با بیان اینکه این هم اندیشی زمینه انتقال ایده های ناب بین استان ها را فراهم می کند، ادامه داد: تلاش می شود تا مسائل در قالب طرح یا رایزنی با دیگر دستگاه ها پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «مرتضی الویری» ظهر امروز در دومین جلسه شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: این نشست با هدف تبادل تجربیات بین استان ها اجرا می شود.

 

رئیس شورای عالی استان ها با بیان اینکه این هم اندیشی زمینه انتقال ایده های ناب بین استان ها فراهم می کند، ادامه داد: تلاش می شود تا مسائل در قالب طرح یا رایزنی با دیگر دستگاه ها پیگیری شود.

 

وی با بیان اینکه این نشست ها می تواند به صورت ویدئو کنفرانس هم برگزار شود، خاطرنشان کرد: این نشست با هدف انتقال مشکلات شوراهای استان به دستگاه های بالاتر است.

 

الویری با یادآوری اینکه قانون شوراها مصوب ۱۳۷۵ دارای ایرادات فراوان است که باید شجاعانه این ایرادات را برطرف کنیم، اظهار کرد: تعداد کل حقوق بگیران از ۸۳ نفر در دوره چهارم به ۷۲ نفر کاهش پیدا کرده است.

 

این مقام مسئول فعالیت متخصصان در کمیسیون را یکی از ویژگی های شورای پنجم خواند و افزود: افزایش درآمد شهرداری زنجان می تواند به عنوان الگوی مناسبی برای دیگر شهرها باشد.

 

برگزاری نشست تخصصی شوراها با حضور استاندار زنجان و نماینده ولی فقیه در استان زنجان و برگزاری نشست تخصصی مختص اعضاهای شورای اسلامی استان و شوراهای اسلامی شهر و روستای زنجان از برنامه‌های این نشست است.

 

کد خبر 812258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha