نماز جمعه در تبیین و تحقق گام دوم انقلاب تعیین کننده است

ولدان گفت: نمازهای جمعه در تبیین و تحقق گام دوم انقلاب تعیین کننده بوده و نماز جمعه حلقه وصل بین امام و امت و مردم و حاکمیت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدباقر ولدان» امروز (جمعه 4 مرداد) در سخنان پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم گفت: چهل سال از اقامه نماز جمعه در کشور می گذرد که نماز جمعه حج ناتوانان و میعادگاه عاشقان است.

 

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم تصریح کرد: نمازهای جمعه در تبیین و تحقق گام دوم انقلاب تعیین کننده بوده و نماز جمعه حلقه وصل بین امام و امت و مردم و حاکمیت است.

 

وی با اشاره به فعالیت های مصلی قدس قم گفت: این مکان امروز به عنوان قرارگاه جمعه تلقی شده و مقام معظم رهبری نیز فرمودند نماز جمعه یک قرارگاه است؛ قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت که ما در مصلی قدس، سعی کرده ایم این قرارگاه را ایجاد کنیم.

 

ولدان تصریح کرد: نماز جمعه برای تمامی ساعات برنامه دارد و امروز علاوه بر برگزاری نماز جمعه نزدیک به 40 افزونه و برنامه فوق‌ العاده در کنار نماز جمعه در حال برگزاری است.

 

دبیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: نماز جمعه موجب جهل زدایی شده و دل ها را به هم نزدیک کرده و موجب تقویت ایمان خواهد شد.

 

وی گفت: هزاران خادم افتخاری در نماز جمعه قم و مصلی ها در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند و اقدامات برنامه ریزی برای اقامه نماز جمعه را فراهم می کنند.

کد خبر 814376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha