جُنگ «چله تابستان» در کاشان برگزار شد

کودکان کاشانیبا حضور در جنگ«چله تابستان» با طعم شهروندی، شب چله را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، کودکان کاشانی با حضور در فرهنگ سرای مهر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و شرکت در جُنگ «چله تابستان» با طعم شهروندی، شب چله را گرامی داشتند.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در حاشیه این مراسم با تاکید بر اهمیت و ضرورت پرداختن به بعد آموزشی و فرهنگی برنامه ها در کنار جنبه تفریحی و سرگرمی گفت: در این برنامه  که به مناسبت چهلمین روز تابستان و با رویکرد احیای سنت های فرهنگی اجرا شد، هنرمندان با برنامه های متنوع ، اوقات با نشاطی را برای کودکان مقطع چهار تا هفت سال رقم زدند. 

 

 

«مرتضی والی زاده» اظهار داشت: در جنگ چله تابستان با طعم شهروندی، برنامه های مختلفی از قبیل نمایش طنز، قصه گویی، برنامه های آموزشی و شاد  مرتبط با موضوع جنگ و همچنین آشنایی با قوانین راهنمایی و رانندگی، مسابقه های شاد و جذاب از سوی فرهنگ سرای مهر با همکاری پیش دبستانی جاوید برگزار شد و مورد استقبال گسترده کودکان و خانواده های آن ها قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه خروجی این جشن ها و برنامه های گروهی همواره افزایش نشاط اجتماعی و ایجاد فضایی مفرح است، یادآور شد: در پایان این برنامه شرکت کنندگان به پویش «نه به پلاستیک» پیوستند./

کد خبر 818195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha