امروز نیازمند تقویت جایگاه رسانه ای در سطح کشور و استان هستیم

طالبی با اشاره به رسالت خبرنگاران گفت: امروز نیازمند تقویت جایگاه رسانه ای همران با تخصص در سطح کشور و استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ « محمد علی طالبی» شب گذشته (19 مرداد) در مراسم روز خبرنگار در یزد گفت: اگر نگاه حداقلی به جایگاه رسانه و خبرنگار داشته باشیم صرفا وظیفه اطلاع رسانی به ذهن متبادر می شود اما باور ما نگاه حداکثری به آن است که جایگاه خبرنگار و رسانه را بسیار فراتر از امروز ارائه می کند و نگاه حداکثری نقش بی بدیل بر روند توسعه استان بر عهده دارد.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: نقش بی بدیل رسانه ها در حکمرانی خوب بسیار مورد توجه است زیرا هیچ ساختاری به اندازه رسانه مروج شفافیت نیست زیرا مسئولان را به پاسخگویی سوق می دهد.

وی گفت: رسانه ها می توانند حاکمیت قانون را ترویج کنند که از این طریق کارآمدی نظام و برنامه ریزی دولت را نیز ارتقا می دهد.

طالبی بیان کرد: امروز باید جایگاه رسانه با توقیت شود و با نگاه آسیب شناسانه وضعیت رسانه ها را ارتقایی کنیم.

وی گفت: ما در رسانه ها نیازمند خود انتقادی هستیم زیرا از این طریق آسیب شناسی کرده و از این طریق رسانه ها برای این جایگاه مقدس تلاش می کنند.

استاندار یزد بیان کرد: دایره وظایف رسانه ها این است که خبرنگاران تخصص لازم را داشته باشند و با هدفمندی و مطالعه سراغ افراد رفته و پاسخگویی را مطالبه کنند.

وی گفت: امروز متاسفانه جای تحلیل های رسانه ای را خالی می بینیم زیرا از طریق تحلیل های رسانه ای ما شاهد بسیاری از پیشرفت ها هستیم.

طالبی بیان کرد: امروز لازم است که رسانه ها با شرایط روز جامعه همراه باشند.

کد خبر 819677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha