یزد، نایب قهرمان المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی رشته کانوپولو شد

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر قایقرانی در رشته کانوپولو به میزبانی استان یزد با مشخص شدن تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسابقات کانوپولو دختران دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهر جهانی یزد برگزار شد. 

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش  وجوانان استان یزد در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن خوش آمد گویی به ورزشکاران و مربیان شرکت کننده در این مسابقات گفت: ورزش کانوپولو ورزشی نوپا و جدید است که یزد توانسته با برنامه ریزی و تلاش این رشته را به خوبی گسترش داده و موفقیت هایی نیز کسب کند.

شریعتی افزود: با برگزاری مسابقات کانوپولو در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور قطعا استعدادهای زیادی کشف خواهند شد، ضمن اینکه موجب گسترش و جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به این رشته جذاب خواهد بود.

در رشته کانوپولو که برای نخستین بار در المپیاد حاضر شده با حضور ۸ استان در یزد برگزار شد که در پایان مسابقات تیم استان یزد به مقام نایب قهرمانی رسید  و تیم های مازندران اول و خراسان رضوی سوم شد.

در مسابقات رده بندی نهایی نیز  استان های فارس، زنجان، خراسان شمالی، هرمزگان و آذربایجان شرقی چهارم تا هشتم شدند.

 

در پایان مسابقات از تیم های برتر تجلیل شد و سه تیم نخست مدال و کاپ های قهرمانی خود را کسب کردند.


لازم به ذکر است، اسامی تیم المپیادکانوپولو استان یزد شامل فروغ السادات گلشن، مریم شیبانی، نازنین زهرا فلاح زاده، پریناز فتحی، زهرا هلاورجانی،‌فاطیما گلشن نیا، مربی مریم خلیفه و سرپرستی این تیم را دریا سمیعی بر عهده دارد.

 

کد خبر 824395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha