هیئت‌های مذهبی پیشگامان اجرای برنامه‌های معرفتی در راستای تبیین جایگاه رفیع ولایت هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش بسیار مهم هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی پیشگامان اجرای برنامه‌های معرفتی زیادی در راستای تبیین جایگاه رفیع ولایت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح سه‌شنبه (۵ شهریور) در نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی استان بوشهر با بیان اینکه برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری مراسم و مجالس ماه محرم و صفر در استان بوشهر صورت گرفته است، اظهار داشت: ۷۶۸ مبلغ و مبلغه به مجالس محرم و صفر در استان بوشهر اعزام می‌شوند که ۶۲۰ نفر شامل ۴۰۰ مبلغ و ۲۲۰ مبلغه از روحانیون بومی استان و ۱۴۸ مبلغ از دفتر تبلیغات قم به استان اعزام می شوند.

 

وی از تبیین ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب در مجالس و محافل عزاداری حضرت امام حسین (ع) در سطح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب از معارف عاشورا برگرفته شده است.

 

وی با اشاره به نقش بسیار مهم هیئت‌های مذهبی در برگزاری مراسم ماه محرم و صفر اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی پیشگامان اجرای برنامه‌های معرفتی زیادی در راستای تبیین جایگاه رفیع ولایت هستند.

 

حجت‌الاسلام سروستانی افزود: فعالیت‌ها و برنامه‌های کیفی و ارزشمندی در ایام دهه ولایت توسط هیئات مذهبی انجام می‌شود و فضای مجازی ظرفیت‌ مناسبی برای انعکاس این فعالیت‌ها فراهم کرده است که باید از آن نهایت بهره‌برداری انجام شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به ظرفیت شبکه تبلیغی ادامه داد: این ایام فرصت مناسبی است تا با مطالعه بیانیه گام دوم وظیفه خود را به عنوان کسانی که عشق به ولایت داریم نقش خود را ایفا کنیم.

 

وی تاکید کرد: تلاش داریم تا در آستانه محرم با برگزاری نشست‌های توجیهی و آموزشی با جامعه هدف و اقشار تاثیرگذار بیانیه گام دوم انقلاب در بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه در مراکز علمی و آموزشی به نحو شایسته‌ای تبیین شود.

کد خبر 825631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha