امروز استمرار راه شهدا، بلندکردن علم حضرت سیدالشهدا (ع) است

حجت الاسلام مهرابی با تاکید بر اینکه شهید از عظمت والایی برخوردار است و هرکس با محبت اهل بیت (ع) از دنیا برود شهید از دنیا رفته است، گفت: امروز استمرار راه شهدا، بلندکردن علم حضرت سیدالشهدا (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمدصادق مهرابی»، امروز (چهارشنبه 6 شهریور) در همایش تجلیل از متولیان حسینیه های فعال شهدا در سطح فارس که در سالن شهید دستغیب، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برگزار شد، گفت: عظمت کار شما آنست که عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را اقامه می کنید.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه حضرت رسول (ص) می فرمایند: «فردای قیامت گریان است به جز چشمی که برای حضرت سیدالشهدا (ع) گریه کرده است»، اظهارداشت: شما عزیزان حسینیه شهید راه اندازی کردید و جایی برای عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) ایجاد شده که این کار کمی نیست و از اجر بالایی برخوردار است.

 

وی با تاکید بر اینکه شهید از عظمت والایی برخوردار است و هرکس با محبت اهل بیت (ع) از دنیا برود شهید از دنیا رفته است، اضافه کرد: امروز استمرار راه شهدا، بلندکردن علم حضرت سیدالشهدا (ع) است.

 

این مقام مسئول افزود: وجود قریب به 80 حسینیه شهید در استان ظرفیت والایی است، اولویت سازمان تبلیغات برای واگذاری مجوز افتتاح هیئت های عزاداری، به خانواده شهدا تعلق می گیرد.

 

 

کد خبر 826056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha