حماسه "9 دی"یک روز به یادماندنی در دفاع از ارزش های اسلامی است

دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در بیانیه ای آورده است:حماسه "9 دی"یک روز به یادماندنی در دفاع از ارزش های اسلامی، انقلاب و ولایت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در آستانه سالگرد حماسه "9 دی" در بیانیه ای آورده است: این روز یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب و یک روز به یاد ماندنی در دفاع از ارزش های اسلامی، انقلاب اسلامی و ولایت و رهبری است.


متن این بیانیه به شرح ذیل است:


در فتنه 88 یکی از کانون‌های قوت و قدرت نظام که آماج تیرهای زهرآگین و کشنده فتنه قرار گرفت، پیکره منسجم جامعه ایرانی بود و تهاجم سنگین دشمن به این بخش بی‌سابقه بود و خسارات جدی به آن وارد کرد که نشانه این خسارت‌ها در اشکال مختلف قابل رویت بود به نحوی که مشابه آن در هیچ یک از انتخابات‌های گذشته دیده نشده بود.


فتنه سال 88 به این امر صحه محکمی گذاشت که دشمنان نظام اسلامی و در رأس آن آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به هیچ وجه قصد ندارند از دشمنی با ایران دست بردارند و کیفیت این فتنه نشان داد که عزم آنها برای دشمنی و براندازی نظام بیشتر از گذشته است.


"9دی"یادآور نقطه تلاقی میثاق ملی با ولایت و تجدید پیمانی با شهیدان ایران اسلامی است که به ما آموختند تا آخرین قطره خون را فدای ولایت نماییم.


حماسه "9دی" نشان داد امت اسلامی هوشیارانه و با بصیرت در جهت مقابله با فتنه های دشمنان اسلام لحظه ای درنگ نخواهد کرد و با اقتدا به سید الشهدا(ع)از اسلام ناب محمدی(س) حمایت خواهد کرد.


بی تردید "9دی" را می توان "روز ملی ستایش پیروزی برای ملت و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" نامید که ملت اسلامی توانستند با اقتدار، آتش کینه فتنه های دشمنان داخلی و خارجی را خاموش کرده و با بصیرت ابراهیمی و غیرت حسینی پیروزی نوینی را در تاربخ ایران اسلامی رقم بزند.


مسجد به عنوان سنگر انقلاب اسلامی در فتنه سال گذشته با وجود همه تهاجم دشمن توانست بهترین دفاع را از انقلاب اسلامی به جا آورد و شاهد بودیم که به واسطه مراجعه مستمر مردم به مساجد، این مکان مقدس در افشای توطئه‌ها، همراه کردن مردم با انقلاب و رهبری و انتقال پیام رهبری به طور جامع و کامل، نقش اثرگذاری ایفا کرد که این مسئله با تجدید پیمان مردم با انقلاب و رهبری در این روز بار دیگر به اثبات رسید.


مسجد به عنوان سنگر انقلاب اسلامی در فتنه سال گذشته با وجود همه تهاجم دشمن توانست بهترین دفاع را از انقلاب اسلامی به جا آورد و شاهد بودیم که به واسطه مراجعه مستمر مردم به مساجد، این مکان مقدس در افشای توطئه‌ها، همراهی مردم با انقلاب و رهبری و انتقال پیام رهبری به طور جامع و کامل، نقش اثرگذاری ایفا کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 8309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha