مرحله دوم جشن عاطفه ها در بیش از ۱۲۰۰آموزشگاه استان

موسی نژاد از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها با عنوان شور عاطفه ها دربیش از ۱۲۰۰ مرکز آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «قنبر موسی نژاد» امروز (شنبه ۶ مهر) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه ها برگزار شد، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها به دلیل تقارن با ماه محرم با عنوان «شور عاطفه ها» در دهم مهر ماه جاری در بیش از ۱۲۰۰آموزشگاه استان برگزار می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: مرحله اول جشن عاطفه ها هفتم و هشتم شهریور ماه در پایگاه ها و دفاتر امداد برگزار شد و مرحله دوم نیز با نواخته شدن زنگ عاطفه ها برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه با هدف تبیین و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان برگزار می شود، ادامه داد: نسل جوان و نوجوان که آینده سازان ایران اسلامی هستند باید از همین ابتدا و دوران کودکی و نوجوانی با فرهنگ احسان و نیکوکاری آشنا شوند.

 

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه 30 هزار پاکت در این راستا آماده شده است، گفت: 12 هزار قلک نیز در کنار این پاکت ها در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

 

موسی نژاد همچنین به فعالیت دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نیز اشاره کرد و افزود: در این ایام دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان نیز آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرن و نیکوکاران هستند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار دانش آموز در سطح استان مخاطب امداد هستند، بیان کرد: 30 هزار دفتر یارانه ای، 20 هزار بسته لوازم التحریر از سوی خیرین و نیکوکاران، 6 هزار بسته از سوی بانک آینده و موارد دیگر از جمله کمک هایی بوده که در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: امید است در این هفته شاهد حضور و مشارکت گسترده دانش آموزان و اولیا در کمک به نیازمندان و محرومین باشیم و امکانی فراهم شود تا همه دانش اموزان به راحتی و بدون نگرانی بتوانند در کنار هم به تحصیل علم و دانش بپردازند.

کد خبر 837079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha