هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در آذربایجان شرقی با تأکید بر توجه و عمل به قانون گفت: هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «صمد عزیزی» امروز(ششم مهر) در نشست دادستان های حوزه های قضایی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در جمهوری اسلامی است.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان در آذربایجان شرقی، بر برگزاری انتخابات در فضای سالم، امن، شفاف و با رعایت قانون تاکید کرد و گفت: از دادستان های حوزه های قضایی استان به عنوان مدعی العموم درخواست می شود تا بر اساس قانون اجازه ندهند عوامل اجرایی و ناظران انتخابات از مدار قانون خارج شوند.

وی دادستان ها را عضو هیات اجرایی انتخابات و هیات های اجرایی را مسؤول صحت برگزاری انتخابات دانست و گفت: هرگونه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی کاندیداها رصد می‌شود.

عزیزی برگزاری انتخابات را جزو حقوق عامه دانست و بر دقت در تایید صلاحیت کاندیداها از سوی هیات های اجرایی انتخابات، رعایت اصل بی طرفی و عدم استفاده مسئولان دولتی از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها تاکید کرد.

گفتنی است، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

کد خبر 837152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha