حضور ۱۰ کشور خارجی در تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان

آمادگی آذربایجان شرقی برای میزبانی تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان در نشست شورای عالی ورزش استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «ایوب بهتاج» عصر امروز(ششم مهر) در نشست شورای عالی ورزش استان که با موضوع بررسی آخرین اقدامات و هماهنگی ها برای برگزاری مطلوب سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران -آذربایجان ترتیب یافت، اظهار داشت: این تور در پنج مرحله از دهم تا ۱۴ مهر برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات ۱۰ کشور خارجی حضور دارند که شامل روسیه، مالزی(۲ تیم)، بلژیک، قزاقستان، بلاروس، چین، هنگ‌کنگ، آفریقای جنوبی، بحرین و ترکیه هستند که به همراه چهار تیم از جمهوری اسلامی ایران رقابت می کنند.

همچنین معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در این نشست از آمادگی استان برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر سی و چهارمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان خبر داد و گفت: امیدواریم این دوره از مسابقات نیز بدون هرگونه مشکلی، برگزار شود.

«علیار راستگو» بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن های ورزشی در برگزاری تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان تاکید کرد و با اشاره به اهمیت ورزش های همگانی خاطرنشان کرد: با توسعه ورزشهای همگانی در جامعه می‌توانیم نشاط جوانان را نیز محقق کنیم.

وی افزود: توسعه ورزش های همگانی یکی از وظایف شهرداری هاست لذا از شهرداری تبریز نیز تقاضا داریم به این موضوع وقت زیادی اختصاص دهند تا بسیاری از مشکلات و مسائل ما تسهیل شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ایجاد سالن‌های ورزشی در مناطق مختلف شهر را زمینهساز افزایش فضای نشاط در جوانان دانست و گفت: نیازمند گسترش فضاهای ورزشی در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه هستیم.

کد خبر 837206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha